onsdag 27 juni 2012

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgonen började inte bra, känslan i mig är sen i går är bra att jag är så förbannat ledsen.
Finns inget någon kan säga el göra åt det heller.
Jag är trött på situationen på att max sova 1h åt gången, att varje dag ska vara en kamp.

Vill bara få börja röra lite på mig så jag slipper alla jävla gravidkilorna som inte går bort.
10kg kvar till min vikt innan graviditeten.
Får typ gråtattack när jag ser hur jävla sliten o förstörd jag ser när jag kolla mig i spegeln.

Tur inte hampus ser så bra än =) skulle han oxå gråta.


Idag känns det som jag skulle behöva läggas in på rehab,psyk el nåt..
Känner mig helt förstörd.

Vet inte om det är bra el dåligt att jag inte kan dra täcket över huvudet och gråta/skrika.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar