onsdag 13 juni 2012

Man glömmer så lätt!

Man glömmer så lätt allt man har o alla fina människor man har omkring sig i sitt egocentriska jag!
Jag har varit arg,trött och hungrig o inte tacksam för allt som faktiskt är fantastiskt o bra.


Alla har inte en familj som ställer upp till hundra procent som jag har.
Alla har inte lika fina vänner som älskar o stöttar en dygnets alla timmar som jag har.
Alla har inte en fin,snäll och underbar sambo som jag har.


Jag gnäller o är tjurig för jag sitter i ett rum dygnet runt o har väggarna att tala med..
MEN jag har en son som LEVER o då är det värt att sitta här o jag skulle göra det i år om jag var tvungen.


Så fast jag är bitter o grinig ibland (ofta jag vet) så är jag så enormt tacksam o lyckligt lottad och jag vet om det.
Mina vänner o nära borde få pris som står ut med mig o mitt hysteri,haha!

Så till alla er som känner er träffade =) <3 ni gör varje mörk stund lite ljusare o jag är tacksam o oerhört glad ,bortskämd som har er i mitt liv.
Tack för ni står ut o finns där.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar