fredag 1 juni 2012

Bra dag!

Morgonen började med att jag vaknade före kl ringde 07.00.
Packade upp 2st kartonger o fixa lite i garderoben.
<3
Fick sms av bästa M som snart är västeråsare JIPPI!
Sen iväg till min älskade o livs kärek Hampus för massa mys.


På lunchen träffade jag min härliga faster Lena =) super kul o se dig.
Pia som var i stan hämtade upp mig o vi åkte o åt.

Mys med min prins igen <3

Sen kom D o hämtade mig o pussade på våran skatt.
Vi åkte o beställde köks bord+säng gavel.
Åkte till ikea o skulle handla allt som behövs till Hampus rum som garderob,matta o en bokhylla samt skoställ,krokar till jackorna och sist men inte minst lite nya kuddar o sängkläder till oss.

Men problemet var att vi hann inte plocka på oss allt innan ikea stängde så fick ställa vagnen med en lapp i så vi kan åka dit till kl 10.00 i morgon o slutföra handlingen,haha!

Nu liger jag helt slut i sängen och ska strax sluta mina blå.

Underbar fredag o dag.


1 kommentar:

  1. Det var lika roligt för mig att träffa dig.Du ser så fräsch ut trots allt du går igenom.Jag berättade för din farmor ,och din andra faster Eva-Maj att jag träffade dig dem blev jätte glada att det trots allt går så bra för er alla tre. All våran styrka och kärlek till er. Många kramizzzzzar till Dig,Daniel,Och den starkaste av dem alla Hampus. Faster Lena

    SvaraRadera