onsdag 13 juni 2012

sunshine!

Vaknade o solen sipprar in mellan persiennerna..
Öpnnar upp o då möter jag detta härliga utanför mitt fönster =)
Då känns allt så mycket lättare o roligare.
Tror på en bra dag i dag,haha!

Här är hampus nya fina mössor som bästa Sandra sytt till han =)!
TACK Sandra (hampus)
Hampus i sin nya sparkdräkt =)
I nya mössorna =)!
Vilken lite modell jag har <3
säg hej till publiken! HEJ HEJ!


Min fina lilla gosse börjar mera o mera likna en riktig bäbis o inte en liten gubbe,haha!
Fortfarande svullna ögon o hud som inte fylls ut men han är på god väg.

Han har klarat att ligga utan syrgas några timmar oxå min duktiga Hampus.
Mamma älskar dig så det gör ont <3. 

Idag verkar han mycket gladare o piggare igen,tack o lov.
Kanske derför mamma Alex oxå är gladare i dag.
Nu ska jag pussa på big H






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar