lördag 2 juni 2012

Hampus min hjälte!

Hej hej!
Idag har vi varit på ikea o bränt ett x antal tusen på saker bla till Hampus rum.
Sjukt drygt var det att gå där idag fdör det var sååå mycket folk o jag hade ett vårdplanerings möte kl 14.00 som jag givetvis kom 15min försent till....
På måndag flyttar vi tillbaka o bor på sjukhuset igen.
Då är jag nära min lill skrutt hela tiden o det är underbart.
Kan jag pussa o mysa med han hur o när jag vill.
<3<3<3
Min skatt är iaf min hjälte då han kämpar på,är så stark o duktig.
Har snorar o kämpar med sina nysattacker.
Han har fått förhöjd sänka igen vilket kan betyda att han måste börja med antibiotika igen =(...
Han har stigit upp till 19 igen o ska ligga på 2 så nu om ca 30 min ska ett nytt prov tas o fall det stigit så bådar det inte gott.

Mitt vackra barn <3 han är så söt o go lill prinsen!


Här hade han fått på sig en lite förstor body(då han blivit av med värmesängen)
Så här kul tyckte han det var att mamma bytte blörja i knät... kissade ner hela mig oxå!
charmtrollet...haha!
Men vi vart sams o gosade lite mera.
Önskar jag kunde beskriva med ord hur lycklig du gör mig,hur du fått mitt liv att få en alldeles speciell mening.
Älskar dig så det gör ont <3 min fina o starka prins Hampus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar