söndag 17 juni 2012

LOVE!

Kärleken som jag aldrig vill förlora <3
Stor prinsen
Våran fantastiska,älskade lilla skatt.
 Vi har kämpat för att få dig o så kom du äntligen.
 Du hade brottom ut till oss, kanske för du längtade lika mycket som vi att du skulle komma till världen <3

Så liten men ger sån lycka o kärlek.
Har dem finsate killarna ever i mitt liv <3.
Hampus du kommer alltid ha hela mitt hjärta.
Växt hela 1cm på längden den här v o 1cm i huvud omfång oxå =)
Så 38cm lång, 29cm i huvudomfång och vikten är idag 1540g

Våran flirt kula =)

Du är livets mening min fina lilla skatt.
Tack för du är sån stark liten kämpe o ger mig möjligheten att få vara din mamma.

Tack älskade Daniel för du gett mig det finaste i hela världen.
Är dig evigt tacksam <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar