tisdag 12 juni 2012

Hjärtat i halsgropen!

Å min lilla prins har inte mått så bra i natt o haft många o låga pulsfall som han inte klarar av att ta sig uppifrån direkt som han brukar.

Dem kom in o sa till mig i morse han inte mådde så bra i natt o att jag skulle komma.
Dem har tagit prover och inget av dem visar på något.


Nu har jag min skatt här inne hos mig o nu ligger han bra i syret o puls.(dock väldigt ojämt)

Ååå mitt hjärta hoppar volter av skräck när han visar tendenser på att bli sjuk igen.
Min fina älskade Hampus.

Återigen kommer rädslan att något kan hända o jag inte får hem min prins.
Den rädslan hade jag släppt men nu är den tillbaka.

Märkte redan igår att han var gnälligare än han brukar o känslig.
Samma i dag så jag hoppas verkligen med allt jag förmår att det inte är något allvarligt utan bara att han är trött o behöver mammas gos o kärlek lite extra
Daniel är på väg upp till oss nu <3 kände jag vill ha han här fall något händer.

Vill gråta men kan inte för gråter jag är det som om det kommer hända något o det ska det inte.
Så bita ihop o pussa i massor på min prins är dagens uppgift.
Kram på er!


4 kommentarer:

  1. Måste vara jättejobbigt för er,läser din blogg för att se hur det går för er Hampus är jättesöt. Är det något jag kan göra för er så slå en signal.Kommer och hälsar på er när ni kommit hem.Ta hand om er.Kram Catarina

    SvaraRadera
  2. Inte första gången jag gråter när jag läser din blogg❤. Kämpa kämpa Hampus o miljoner kramar till er! Hörs ikväll/ Nadja

    SvaraRadera
  3. O Hampus är sååå söööt! Inget nytt men måste skriva det igen. Kram Nadja

    SvaraRadera
  4. Vilken tur jag har som har så go och gulliga kollegor som er <3! kram

    SvaraRadera