fredag 29 juni 2012

Life!

Man ska njuta av det man har här och nu för imorgon kanske det inte finns längre.
Livet är en oviss resa o det bästa man kan göra är att gunga med o försöka styra åt det håll man vill.
<3 The big love <3
Jag älskar att ha Hampus nära och i går stoppade jag in han innanför linnet o gick omkring =).
Vi låg o kollade på någon skit film i sängen oxå.
Gjorde inte ens något att filmen var kass för lill hjärtat fick mig att må toppen.
Han låg o skrattade samt gjorde roliga läten.

     (Ja jag vet jag ser ut som ett spöke o 90 år gammal)
Hampus nöjd o ligger o skrattar <3



Fredag i dag o Hampus blir 37 graviditets v i dag =)!
Söndag är han hela 8v.
Shit tiden går verkligen fort.
Pappa Daniel jobbade i natt o jobbar nu fre o lördag oxå så vi är själva största delen av dygnet.
Blir nog en liten promenad ut i solen här efter 11.00 målet.

Saknar Daniel när han inte är här.
Vi är inte riktigt hela utan han =(.

Kram

Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar