söndag 26 februari 2012

Vilken djungel!

Ska strax hoppa in i duschen o iväg med min bästa Krickan o kolla på barnvagnar och spjälsängn till Elly!

Herregud vilken djungel det finns med vagnar o div tillhörigheter...
Daniel o jag var o kolla för någon vecka sen o vart helt mättad av alla modeller o färger.
Så nu har jag tänkt till vad det är för saker på vagnen som är viktiga.

*. punkteringsfria däck
*. reglerbart handtag så man kan ställa in efter vem som kör vagnen
*. hjulen ska vara enkla att svänga med (vridbara)
*. vändbar sittdel när hon blir äldre o vill sitta framåt.
*. korgen under får inte vara för liten
*. vi har liten bil så kan inte vara så stor
*. Snygg så klart

En bra vagn som inte är för avancerad vill jag ha.

Sängen har jag ändrat mig med hundra gånger så där vet jag bara jag vill ha en vit med reglerbar botten och helst ena sidan.

Återkommer senare med vad jag hittar för roliga alternativ.
Ha en underbar dag i detta soliga väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar