måndag 20 februari 2012

Besök!

Sandra kom med årets första Semla i dag till mig =)
Som dessutom var vaniljsemla !!!!!!!

Pappa o Daniel är så duktiga o jobbar på i lägenheten mycket bra.
Själv packar jag ner allt som jag kan så vi kan börja köra lite kartonger.

Sitter även o försöker planera lite vad som behöver köpas in under våren o hitta flyg till Turkiet i April.
Budgeten är ju lite snäv men det kommer gå bra ändå.

Skulle även behöva lägga upp en bra plan för skolan som verkligen har kommit på efterkälken nu =(.
Måste sätta mig o plugga någon dag för har inte ett skit i mitt nuvarande ämne.
Imorgon ska några kartonger köras till lägenheten o jag ska även försöka packa ett par till =).
Nu ska jag gå o krypa ner i sängen för är tröttis idag o alla andra dagar oxå verkar det som.

1 kommentar:

  1. Hej! Vet du var man kan köpa vaniljsemlor i västerås? :)

    SvaraRadera