tisdag 21 februari 2012

Brors födelsedag!

Idag fyller min bror år =) så
GRATTIS MAGNUS på din dag!
Vi ska ut o äta med hela familjen vid halvsju så hade tänk sätta mig ner o plugga lite men det går fan inte så bra....

Kaffet gör mig bara ofokuserad o pressen att jag verkligen borde gör att lusten o intresset inte finns o då lär jag mig ju fan inget heller så..
Sätter mig o planerar inför en lite fest som komma skall =)


Hur kan fester, inköp o inredning vara så kul?
Älskar att soppa o fixa med nya saker till hemmet el nya kläde,skor,väskor i garderoben (konstigt nog har man aldrig något att sätta på sig iaf)
Planer inför fester är oxå roligt med ev mat,tilltugg,lekar,drycker osv.
Den här gången är det en överaskning så kan inte ge er allt för mycket nu då den som ska få den kanske förstår...
Nej sätta lite fart kanske..
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar