onsdag 29 februari 2012

Skott dagen!

Den 8/6 2009 friade jag till Daniel första gången och det var då vi förlovade oss <3!
2009
(nyförlovade)

Här är den första bilden på oss någonsin o den är ifrån 2007  8/
(Unga vi ser ut,haha )

2010
1års förlovningsdagen =)
 
Men i går var det ju skottdagen o den egentliga riktiga dag man får fria som tjej så jag friade igen<3.
<3
Som tur var vart svaret även denna gången ett JA!

Tack min fina för du älskar mig och för du lugnar mig när jag är hysterisk,torkar mina tårar när jag är ledsen och skrattar med mig när jag är glad.
För du får mig trygg och hel.
Peppar mig när jag är feg o inte vågar, utmanar mig o får mig att växa o utvecklas.
Att du är min o bara min.
Det absolut bästa som hänt i mitt liv tills i dag är att träffa dig!
<3
Snart kommer våran lilla tjej vara det bästa som hänt mig o då är du den som gett mig den finaste gåvan i hela världen!
Så tack för du är du.
<3 Älskar dig <3

1 kommentar:

  1. Väldigt fint skrivet! Får tårar i ögonen<3./ Nadja

    SvaraRadera