måndag 20 februari 2012

Lyckligt lottad!

Blir förbannad på mig själv när jag gnäller om skit saker för jag har allt man kan önska o lite till.
Dock inte så bra ekonomi just nu och jag är van att ha det bättre o då blir man som ett jävla monster...

Jag har mat, ett hem som kommer bli kanon, en sambo som är grymmaste, vi väntar våran efterlängtade o älskade dotter.
Mina familj + mina vänner är ljust o stjärnorna i min vardag o ändå blir jag gnällig på grund av pengar..

Ja jag är penga beroende o penga kåt jag vet. 
Älskar o kunna slösa ,slösa o slösa men nu kan jag inte det o då blir jag som en snor unge.
Terapi nästa el?
 Nej jag vill slösa för jag älskar o göra det.
Men måste kanske lära mig o leva som nu oxå....
MEN DET SUGER!!!!!!

Jag har iaf skärp mig med spontan shopping o jag försöker planera mina inköp så gott det går.
Jag måste ju bli vuxen nu när våran lilla skatt snart kommer.
Nu ska jag gå o gosa med käraste som gör varje dag till en upplevelse.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar