tisdag 14 februari 2012

Panikångest!

Om du som läser det här haft panik ångest så vet man vilken hemsk o fruktansvärd känsla det är.
Trycket i bröstet, paniken som kryper i hela kroppen,hjärtat slår,får knappt luft,yrsel o känslan av att nu dör jag.

Nyss kom en attack o jag har ingen aning om varför el hur längesen det var sist jag hade en kanske 6år? om inte längre....

Försöker behålla lugnet då daniel sitter brevid helt ovetande om att jag är halvt hysterisk här bredvid.
Försöker lugna mig själv genom att tänka bra o glada tankar o att det är ingen fara men känslan i kroppen säger något annat.


Hoppas verkligen det släpper snart för annars ...




1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig. Kanske borde du fråga barnmorskan ni går hos om graviditeten kan vara en bidragande orsak?! Det finns ju samtalskontakt att få för gravida. Vi ska alltid ta hand om oss själva, men vi ska absolut ta hand om oss själva när vi är gravida! Det är du och din bebis värda.

    SvaraRadera