tisdag 28 februari 2012

Året som gick!

2011 var ett år fyllt av kamp o sorg,glädje för mig.
Hände väldigt mycket runt om mig som jag inte kunde påverka, en nära som ville dö,en vän som blev väldigt svårt sjuk, tufft på jobbet,semetrar som blev inställa o sen regnade bort osv osv

Slutet på året vart underbart då vi åkte på en lyckad semester jag fick fast tjänst,blev gravid o vi köpte våran drömlägenhet!

2012 
Verkar börja lite liknade 2011 mindre bra men känns som det går mot ljusare tider, som orken är på väg tillbaka o lusten att faktiskt vilja förändra kommer tillbaka.

Just nu är det extremt mycket stress i mig då jag vet Daniel sliter i princip helt ensam i lägenheten o verkligen kämpar och kämpar..(är helt slut) vi hinner helt enkelt inte klart tills vi ska flytta.....
Jobbet har varit rörigt så där har man inte kunnat lugna ner sig heller, skolan ligger på is typ orkar inte plugga..massor att göra o inget blir gjort.
Flytten som snart går av stapeln o allt vad det innebär.
Mina hormoner i kroppen jag inte styr över o tårarna som rinner, kroppen förändras o jag har svårt att acceptera det.

Just nu längtar jag tills maj då jag hoppas vi har fått klart bottenplan o börjar komma i ordning, att jag i slutet på maj förhoppningsvis går på mamma ledigt o har tid o fixa allt innan lilla Elly kommer.

Nej nu dax att åka o jobba lite!
Skönt o skriva ur sig lite skit såhär på morgonen =).
Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar