fredag 17 februari 2012

Gjort något jag borde gjort för längesen!

Idag har två stenar iaf lossnat från mina axlar då jag gjort 2saker som får mig att må bättre.

1.var bara att radera en från facebook =)
2. var att tala om sanningen för en människa som borde fått den för längesen o inte av mig.
Men jag har iaf varit ärlig o har min rygg ren o fin =)
Tidigare skrivit hur mycket jag hatar falska o fega människor o tyvärr finns det alldeles för många där ute i vida världen.
Jag tycker oxå vissa saker är jätte jobbiga o svåra att säga men bättre o få det sagt än o krypa iväg o låtsas som ingenting o vet någon annan människa lider för det.

Jag är oxå ego men inte på bekostand av min feghet.

Om du någonsin skulle läsa det här hoppas jag du vet jag är så ledsen jag inte sagt något direkt el att jag aldrig velat göra dig illa på något sätt.
Jag tycker om dig som människa o jag hoppas verkligen inte du blir behandlad såhär av flera människor.

Om jag vetat det jag vet i dag så hade jag inte handlat som jag gjort o hade jag vetat hur det skulle bli hade jag inte sagt det jag har sagt.
Är uppriktigt ledsen att jag gjort dig illa.

Jag trodde jag gjorde det rätta men det vart fel iaf =(.
Glad jag äntligen talat om sanning för dig då den gnagt i mig länge.
Kram o hoppas du vet du är värd så mycket mera än du fått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar