tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!


Gillar egentligen inte jippot kring denna dag.
Alla hjärtans dag borde vara alla dagar på året inte bara 1.
Jaja eftersom min D gav mig en mobil igår så kände jag att något måste jag ge han iaf så det fick bli
Grifflar (som han älskar)
Nya varianten av chokladkex choklad???
Sen fick han även ett par nya träningsbyxor  av då han har målarfärg på alla sina 10par han redan äger..
PÅ rea hade kostat 400kr nu 149Kr =).
Men tanken som räknas.

Nu ska jag laga pizza så vi kan svulla i soffan lite.
Daniel fick idag även köpa nya grejer till ljudsystemet för ca 15.000kr så han är som ett barn på julafton just nu.(sötisen)

Hoppas alla som sitter ensamma vet att dem har någon som älskar dem o att denna dag bara är ett jävla sätt att tjäna pengar.
Så en extra stor kram till alla er som inte har någon.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar