torsdag 2 februari 2012

Läkaren!

Gick helt okey hos läkaren.
Hon lyssnade på lungorna,kolla halsen o öron samt tog blodprov o kiss prov.
Som jag sagt till henne så hade jag inget fel förutom feber.
Provsvaren vart bra utom kiss provet.

Så ska tillbaka i morgon bitti o lämna ett nytt.
Troligtvis blåskatarr.
Skönt det inte är något värre fel på mig.
När jag skulle hem hade blåst upp o blivigt sjukt kallt o jag hade mössa,vantar men ingen halsduk med mig.
(Svårt o se för det är så mörkt)

 (grön o svart)
Rädd för att dra på mig en förkylning så hittade jag en super fin sjal/halsduk inne på rean på bianco för 45kr som jag snabbt köpte o satte på mig.
Nu har jag hängt 2maskiner tvätt o ätit lite mat.
Nu blir det soffan med täcket som gäller o lite gos med katterna.
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar