torsdag 9 februari 2012

Att inte kunna förändra!

Visst är det jobbigt när man är på en plats o man är oförmögen att förändra det som händer.
Jag vet att det inte hjälper o jaga upp sig, bli arg el gråta men faktum är att jag är ledsen för det påverkar mig verkligen och det styr mig till o göra val jag inte ska behöva välja att göra.

Det sätter mig i en situation där jag inte mår bra o som ställer till problem jag inte ska behöva ha.
Allt beroende på en annan människas beslut.

Det är såhär livet ser ut o jag vet jag får rätta mig efter det som är men lite synd om mig själv måste jag få tycka o slicka mina sår.

Tänk på jag är gravid o extra känslig,haha!


Det som väger upp är allt underbart o fint jag har i mitt liv som mina VÄNNER o MIN FAMILJ det är dem som är mitt liv. 
Så egentligen har jag inte så mycket o gnälla över förutom just detta val jag tvingas till i motvilja =(.

Men i motvind blir man starkare o utvecklas som min kloka vän M säger.
Så jag  får väl vara tacksam att jag ställs inför något som får mig o växa,mogna o bli starkare om inte annat.

Tack by the way Lollo för en h konstant skrattfest.. Längesen jag skrattade så tårarna rann. Galet vad kul man kan ha åt små vardags bekymmer.
Får väl tacka A som var till stor del av mitt skrattande oxå =)... Du är väl för rolig ibland !
Snart lite soffan o tv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar