lördag 4 februari 2012

Kallt!

Brr så sjukt kallt ute.
Man vill inte gå utanför dörren om man inte måste i dag.
Drygaste är att jag inte har någon kyl el frys....
Den pajade visst natten till igår =(.
Har mina kylvaror på vinden då det är kallt där och sen finns en stor frys nere i källaren så där ligger mina frys varor men orka springa upp på vinden o ner i källaren för o göra något att äta.
Man är verkligen bekväm av sig.


Ikväll blir det väl kolla på melodifestivalen o gnälla som en kärring hur dåligt det blivit, men likt förbannat ska man kolla!
Trevlig lördag på er!

1 kommentar:

  1. Åh Hej!

    Var tvungen att lämna ett spår efter mig. Såg att du är gravid och ni väntar en liten i juli. Vi väntar våran tredje i juli nu :-)

    Såg även att ni hade en lägenhet i turkiet,min man är därifrån och vi har ett hem där med,lite häftigt faktiskt :-D Mår du bra annars?

    Kram Linnéa i uppsala :-D

    SvaraRadera