lördag 25 februari 2012

Morgon stund har guld i mun...

 Morgon mys med Lee <3!
Mamma ville nog gosa lite mera än Lee tror jag,hehe!

Elly vill gärna jag går upp på morgonen så sova ut finns inte just nu i mitt liv =) men det gör inget.
Va till IKEA med Lollo och shoppade lite sängkläder till barn sängen som vi inte köpt än ,haha!
Den jag tänkte köpa var slut så blev lite sängkläder som sagt.

Köpte även lite barnböcker på rean ute på ica maxi =) 6st böcker blev det för 220kr så det var ju okey.

Iväll ska jag på tjejfest hos Pernilla som fyllt så har även slagit in hennes paket =).
Nu ska jag försöka få tag i min far så vi kan köpa lite flytt karonger o jag kan packa lite till.
Sen om jag hinner blir det vila lite innan festen.
Kram på er

1 kommentar:

  1. Vacker du är Alexandra!!! Önskar dig en fin dag o kväll:) puss från Nadja

    SvaraRadera