måndag 13 februari 2012

Magen!

Första bilden är v15+3

vecka 16+5 magen ser mindre ut men tror det är för jag tod det här kortet på morgonen o det första mitt på dagen när jag ätit o så.
v 17+2

På onsdag är det ultraljud o sen direkt efter är jag kallad som vittne i en rättegång vilket är mindre trevligt.
Nästa bild bil nog på Hon/han som finns där inne i magen =).
Så spännande o samtidigt så rädd något ska vara fel.. men magen växer ju iaf så det måste ju vara positivt el? haha!
Kram på er!



5 kommentarer:

  1. wiiiiie, finaste magen =) jippie.

    SvaraRadera
  2. wiiiiie, finaste magen =) jippie.

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Hihi <3 tack själv för att du delar med dig :) <3

      Radera
  4. Vackra du =) Längtar tills jag få se den live! Lycka till imorn, hör av dig efteråt. Kram

    SvaraRadera