onsdag 12 oktober 2011

Yesterday`´s news!

Jaha vad har bitter fittan gjort senaste dagarna förutom varit bitter kan man undra...
Imåndags var jag ute Irsta på en super mysig tjejkväll
Ja på väg ut i kylan...

Söta Berta

 Johanna.
Sandra o Emma lite gosiga =)

 Emelie
 Pia värdinnan.
Tack för en riktig god middag med super erterrätt och för en jätte trevlig kväll.
Måste göras om snart.
Emma ville så gärna prata så hon började räcka upp handen...Haha!

Sjukt god erfterätt med kladdkaka o smält nogat på med glass,grädde och hallon till.


       Tisdagen låg jag i soffan o kollade film och åt popcorn o chips.

 Filmern var helt okey o värda att se.

Sen har jag jobbat o städat lite oxå.
Imorgon åker D till norge vilket är boring.
På lördag ska jag iaf träffa Sandra som fyller.

Nu ska jag kolla upp lite ev banklån =).
Ha en härlig torsdag.


1 kommentar:

  1. Haha, jag ser helt förskräckt ut av att "pussas" med Sandra. hahahhahaha

    SvaraRadera