måndag 17 oktober 2011

Verktygs shopping...

Herregud vad jag har skrattat idag...
Jag och Lollo åkte ut till bauhaus o skulle inhandla lite verktyg..Slut notan blev 9000kr haha!
Vi köpte en del o vi hade tagit varsin stor vagn som vi skulle lägga det som skulle inhandlas på men SHIT va svårstyrda dem var... körde typ på ALLT o vart helt svettig av nervositet då jag hade noll koll på vagnen.




Tyvärr hade jag glömt kameran vilket var synd, men kul hade vi.. Få in allt i Lollos bil var oxå en skratt historia....

DSessa söta mappar köpte jag oxå att ha kvitton o tråk bankpapper i =)

Sen har vi ju även den gröna pärmen vi fick av mäklaren

Nyss har jag hänt ett ton tvätt känns det som...Hela vardagsrummet är fullt med tvätt och nere i tvättstugan..

Nu blir det sätta sig o räkna lite på lån och lite sånt.

Jo jag har varit o sökt ett extra jobb i dag oxå =),Så jag har haft en effektiv ledig dag.!
Man lär ju behöva varje lite krona man kan skrapa ihop nu.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar