onsdag 19 oktober 2011

Klurar lite...

Sitter o kollar o klurar lite på olika små detaljer till nya lägenheten som att sätte denna text på någon vägg...hallen, väggen på väg upp i trappan el innan man kommer in i köket fast med annan stil o så.
Sen skulle jag vilja ha antingen dem här fyrkatiga el ovala hyllorna i badrummet o ha tex handdukar el kanske sånt här doft ljus ..


 även någon av av dessa väggdekorer i min Klädkammare jag vill ha el kanske på  på kontordörren/väggen...
El varför inte på insidan av dörren till städskåpet så man blir lite gladare när det är dax för tråk göra =) haha!







Ja finns många många fina texter o andra finurliga saker att sätta på sina väggar.

Jag borde hoppat i säng för längesen men drömmer mig bort i renoveringens värld.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar