lördag 1 oktober 2011

Höstdagar!

Ledig fredag med sol o skönt väder =).
Känns skönt att jag är åiggare och orkar göra något.
Fm bestod av lunch på stan med Lollo och hämta ett paket från lyko som jag beställ.
Här är några av sakerna det blev denna gång:
Här är lite pridukter jag handlat som ska med ner till Turkiet.
Shampo,balsam,inpackning och en hårmoss för hår som är i solen.

Lite mera olika solskydd oxå =)



Sen vart det en ny locktång att ha här hemma,spray glas till håret och 1L shampo och balsam




Vid 13 tiden åkte jag,pekka och D till Kista gallerian o kolla lite.
Vart en super go kofta på rean för 199kr och ett linne/tunika på rean för 89kr.



Sen dessa tre make upstore ögon skuggorna som jag redan har men som ser ut såhär.
(cookie, forrest och muffins)
Gammla (tar jag kanske med till turkiet o har där)

Nya



Sen sist men inte minst köpte jag denna enormt gulliga spar gris.




Vi hade tänkt åka till ikea o kolla men vi fastnade visst i bil kö i ca 1,5h så hann inte =(.
 
Lördag
 
Jag jobbade mellan 8-18.00.
Sen hem och hade lite tacos mys med daniel innan han drog iväg på fest.


 
Snäll kona som man är hjälpte jag <3 med kvällens outfit. han hade valt dessa byxor o ett skärp med 6 olika färge i till lila skjorta.

Jag tog fram vitt skärp, en rip curle klocka med vit tavla,vita skor och ett par mörkare jeans som satt sååååå mycket snyggare.
Värsta hunken jag har <3!

 



 
 
Hoppas min skatt har kul ikväll nu medans jag ligger och bloggar i sängen,hehe!
Ska snart kolla lite serie innan det är dax o sussa.
Jobbar i morgon oxå samma tid som idag så.
Ha en härlig lördags kväll!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar