onsdag 26 oktober 2011

Sometime the feeling isn`t what you supposed it would be!

Visst kan man shoppa sig glad =) men inte när det är något som gör ont på rikgtig.
Det kanske dämpar lite av det onda för stunden men ger sällan den där härliga YES/super nöjda känslan.
Har shoppar lite små saker sista tiden o undrar vad det är jag försöker kompencera el slippa känna.

Troligtvis en del separations ångest o rädsla.
Här på Lyckebogatan är jag trygg o har min familj runt mig.
Här är jag ALDRIG ensam.

Har så sjukt mycket känslor som jag håller inne som jag vet jag borde släppa ut men det går inte o jag orkar inte försöka få ut dem heller.
Jag gör som vanligt springer vidare o sen en dag om x antal veckor el månader  så kommer det komma en känsla jag inte vet vart den är ifrån o hur den dök upp.

Ibland skrämmer mina tankar mig något fruktansvärt.

Idag har varit en bra o jobbig dag.
Känner mig ensam fast jag vet jag har MASSA underbara människor runt mig som älskar mig.
Jag har shoppat men tyvär känner jag mig inte så tillfredställd som jag brukar efter en shopping runda.
Här är  lite smink som blev inköpt idag =)
Make up store vart det lite smått o gott..


Flamenco heter den här lila 

Färgen på läppstiftet är Wobble


Nox och a girls best friend

"st ögon pennor i färgerna sparkling smaragd och wood metal
Sen blev det 2st snygga ögonskuggor från Mist =)
I färgerna New york och Fiji
en mascara för 50kr blev det oxå

Även köpt lite annat som lite trosor på rean här är några av dem
Skinnhandskar på rena =)149kr


Skulle vilja köpa en ny väska och ett par vinter boots =). Kanske ny mössa oxå.
Nästa månad kommer det inte kunnas köpas något till mig bara till lägenheten så nu är min sista chans,haha!
Nu blir det iaf sängen för mig så natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar