söndag 23 oktober 2011

Hello!

Idag har jag varit i nya lägenheten med Sandra o Smilla och mätit o donat.
Smilla var så duktig o hjälpte mig o mäta alla rummen =)


Ny vaken lite sötis i vagnen <3

Underbart väder ute.. Så vackert att gå hem.



Vi hann men en 1,5 h på stan oxå jag o mina favo tjejor..
Shoppade en lite pressent till min underbara sambo som får stå ut med ett MONSTER till tjej för tillfället.
Köpte även lite smått till mig oxå Ooops.
Men på rea allt såklart =)
Ska äta med jobbet på redag så då tänkte jag ha dem här.
Den här tunikan kostade bara 99kr på rean. Var lite söt.

Sen passa jag på att handla lite innan jag cyklade hem.
Köpte dem här till mitt goda kaffe som jag just druckit.
Även lite lördags godis kvar som jag ska smaska på medans jag kolla garderober o klädförvaring alternativ.


Sen ikväll blir det kolla på nån komedi som jag har på datorn.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar