tisdag 11 oktober 2011

Hatat tisdagar....

Fattar inte varför tisdagar är sånna jävla skit dagar.
Som bekant är jag född en tisdag,haha!


Bara ordet Tisdag gör mig irriterad o äggar upp mig.
Äckliga,tråkiga,fula, Tisdag.

Önskar man kunde hoppa över denna vidriga veckodag....
Hellre flera timmar resterande dagar så man slapp att behöva gå upp på tisdagar.

Helgen är det alldeles för många timmar kvar till och veckan har precis börjat. Man har 4 jävla jobb dagar kvar innan man är ledig igen.

Måndagen är man utvilad o full av energi oladdad för veckan som kommer, sen kommer denna förbannde jävla skit dag.. Då är det bara mörker.
Ogillar verkligen tisdagar.

Onsdagar är bra för då har halva veckan gått o man ser ljuset igen.

Nej Tisdagar klarar jag mig utan....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar