fredag 21 oktober 2011

Så mycket att göra!

Har verkligen fruktansvärt mycket att ta tag i nu närmaste 4månaderna.
Har till o med skaffat en liten bok som jag andvänder som kom ihåg/ att göra listor i o så kan jag styka eftersom.

Har olika färger för olika saker.


Grön är  Inredning/inköp ( vad vi har o vad som ska köpas)
Gul är  Kläder/smycken (vad som är packat o vad som ska säljas/slängas)
Orange är  Renovering (allmäna saker som vad som ska köpas in osv)
Rosa är  Smink/hudvård ( Vad som behövs/ kan ges bort)

Idag har jag varit på stan en snabbis o då passade jag på att handla lite mat (även matlåda tills imorgon påjobbet)


                               Sen vart det lite fredags godig oxå =)                                    
Haft så ont i huvudet idag men efter jag druckit två koppar gott kaffe så blev det bättre.

Nu är det dax för mig o mina små hår bollar att sova.
Dem är så söta när dom ligger här bredvid mig o man ser att dem drömmer <3 mina älsklingar.
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar