torsdag 20 oktober 2011

Det går nästan för bra nu...

Just nu är mitt liv i en väldigt stor förändrings fas o bara det i sig är ju lite skrämande men sen är alla förändringar so far till det bättre vilket gör mig ännu mera rädd.
När man mår som bäst är det jobbigast att bli väckt....
Jag vet jag ska njuta o le vilket jag oxå gör men inte till räckligt då jag är rädd att allt är för bra för att vara sant...
Jag är en känslo människa o har nog flera bokstäver i kroppen men nu är det nästan så jag blir lugnare för känns som om jag är i trans...


Nu blir det mys i sängen innan jag har date med ohn blund.
Ledig i morgon och har full på schemat... Lördag har jag valt att jobba så jag får ledigt hela nästa helg.
Sönda ska jag träffa Sandra och umgås lite.

Kram o natti


1 kommentar:

  1. Åh vad jag är glad för din/er skull. Det är din tur nu =)Jag hoppas att det inte bara är en fas utan att det faktiskt är så här det ska vara. Massor med kramar till dig!!!!

    SvaraRadera