söndag 16 oktober 2011

Sometimes your dreams is

Ja ibland ligger ens dröm närmare än vad man tror..

Har tagit ännu ett steg närmare mitt mål så nu är det bara kanske dem tyngsta stegen kvar.

En annan mycket rolig sak är att jag har tagit ett steg till mot vuxen livet o köpt min/våran första lägenhet  =)

Så nu blir det FULLT upp då vi ska renovera 125kvm och det är både kök och 2st badrum som ska fixas...
Så antar det blir en del renoverings inlägg i framtiden här.
Så om ca 2v har vi tillgångt till den nya som ligger ännu mera centralt än där vi bor nu.
Dock inte lika grönt o mysigt runt om.

Den nya lägenheten har 3sovrum och är på 2plan vilket är super mysigt då det blir lite radhus känsla.
Nu är det fullt upp med bank ringning och planering av in köp till renoveringen.

Ha en härlig måndag!
kram kram

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad roligt att ni blivit med lägenhet, skulle vara kul att följa renoveringsprocessen! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera