söndag 2 oktober 2011

The new start!

Har kommit in i en ny period i mitt liv o det känns fantastiskt,spännande och utmanande
Det går framåt och åt rätt håll.
Har som sagt sökt både jobb + skola och får snart reda på hur det gått.

Sen har jag lite annat på gång oxå som jag inte vill berätta fören det är klart.
Känner mig laddad o redo för nu jävlar är det dax för lite rätt plats på rätt tillfälle.

Hur det än slutar så är jag  på rätt spår och går åt rätt håll.
Det skulle kunna bli ett av bättre år och jag har möjlighet att komma några steg närmare mitt slut mål.
Har bestämt mig för att plugga så jag får ett slut betyg o tids nog kan söka högskola el annan utbildning.

Nu ska jag försöka fokusera på en sak i taget så det  blir bra och ordentligt.
Jag är ju gärna en som har många bollar i luften så jag inte tröttnar.

Håll tummarna för mig nu så jag får ett bra slut på detta år och en fantastisk början på nästa =).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar