torsdag 27 oktober 2011

Fattig,färdig shoppad o nöjd =)!

Blev väckt väldigt tidigt av just då mycket tråkiga nyheter o kunde inte somna om.
Frustread o fruktansvärt trött fixade jag mig ändå o blev hämtad av Lollo och Anders.

Hade bestämt mig för att låta denna dag bli en bra dag trots mitt morgon samtal.
Så jag o Lollo tog en svängt till Erikslunds shopping center o jag köpte mig ett pat skor =).
Sen hem o sov 1h och efter det begav jag mig ner på stan igen för och införskaffa mig lite mera saker
Blev några smink penslar,2par skor och en data väska samt en ny vanlig väska.
2par strumpbyxpor då det var ta 2 betala för 1 en blev det en vanlig mjukis tröja oxå.







Så här ser smink väskan ut nu med lite nya saker i =)







Nu håller jag på att laga 3 rätters middag till min hem kommande sambo <3.
Förrätt är: färsk grillad baugett med vitlök o hackade tomater 
Varmrätten: Blir kassler i ugnen med annanas o parika chili sås +ris och sallad
Efterätt : Glass med cholkad el kolasås.

Nu blir det duscha o hoppa i mjukisarna o börja koka så det är färdigt när älsklingen kommer.
Ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar