tisdag 4 oktober 2011

By the way!

Grattis till mig själv =)
Jag fick en av dem 2 tjänsterna jag sökt så nu från och med den 1/11 är jag fast anställd =).
Så har iaf gått ett steg fram och är jag ivrig o ta ett till,haha!
Man får ju mer smak när det är gott...
Just nu står jag med ett ben i luften o väntar på att få sätta den framför mina andra så jag sedan kan fortsätta.
Har gett rådet till en nära anhörig i mitt liv att skynda långsamt.. Men själv har jag svårt att följa det rådet då jag blir galet ivrig o veta hur det ska bli.
Ansökan till skolan, lägenhets budet mm.


Strax natti natti!


1 kommentar:

  1. Dehär med att skynda långsamt är rätt svårt ibland. Och jag känner att jag skulle behöva få lite rätsida på många av mina störda tankar. Jag tänker Igel, Snigel, Gås, men jag blir också helt brainfuckad av annat :S

    När har du tid för lilla stickan?

    SvaraRadera