söndag 28 oktober 2012

Wake up!

Ibland behöver man ett wake up call på sig själv.
Jag behöver det nu o jag vet om det.
 
Mitt nyårs löfte var att spendera mera tid med mina vänner o det sprack ju ganska mycket då det känns som jag aldrig hinner se dem.
Shoppa mindre va det andra o det vette fan om jag kan säga att jag gjort heller,haha!
 
 
Skulle ju bli mitt år i år o det sket sig ju oxå.
MEN jag har ju fått mitt livs prins och det är ju ändå det bästa som någonsin hänt i mitt liv så....

 
Men detta året är snart slut så en bra avslutning o en grym början på nästa låter ju bra =) så ska satsa på det.
 
 
Har varit ett år med hårda prövningar o extremt många tårar.. Nog mitt blötaste år i mitt liv.
Men även så enormt mycket kärlek o värme,vänskap o omtanke.

 
Hur jag än vrider på året så är jag förbannat lyckligt lottad o har ett väldans rikt och härligt liv.
 

 
 
Till er mina underbara vänner som förgyller mitt liv och som jag vet jag försummar då jag aldrig har tid el sämt på att höra av mig.
Jag ska försöka bli bättre o mera tillgänglig.
Kanske ska köra en månad där jag inte får säga nej till något??? Haha
 
Nej min prins <3 blev ju självklart nr ett o han har dessvärre tagit upp all min energi o tid senaste halvåret.
Men i morgon är det ett nytt kapitel som startar o längtar efter att få uppleva o se vad för erfarenheter det ger mig =).
Nej nu ska jag krypa ner o njuta av mitt vackra barn,le,uppskatta och bara vara här o nu.
<3 äkta, ren,okomplicerad kärlek <3
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar