onsdag 3 oktober 2012

Uppsala!

Nu är vi hemma från uppsala o akademiska =).
Operationen av våran prins har gått bra o han är trött men glad liten kille.
Han hade ett stort brock tydligen så bra det blev åtgärdat.
Godingen innan vi åkte <3
 
Innan operationen


Jag o Daniel lite slitna,spända o nervösa på väg till hampus uppvak
H på uppvaket

I sängen på rummet
Älskade lilla gubben glad vi är på väg hem <3
Du är min mening med livet lilla hjärtat o du gör mig så glad o lycklig för jag får vara din mor.
Starkadte lilla killen ever.
 
 
 
Nu är jag tröttare än jag varit i hela mitt liv tror jag.
Vill bara sova o sova.
Helt menalt tömd o huvudet orkar inte tänka mera än måsten,haha!
Blir softa några dagar så man kommer tillbaks till livets rutiner igen.
Måndag blir en bra nystart =).
Nu blir det sova fast kl endast är halv nio om inte lill prins vaknar o vill äta såklart.
Natti på er!
 
 


3 kommentarer: