söndag 28 oktober 2012

Lycka!

Ååå jag älskar när man träffas hela familjen.
Har alltid gillat det derför är påsk o jul så mysigt.
Idag var det lunch på kina med min fina familj.
Stor prinsen(glass monstret)

Charmtrollet =) så gullig <3!
Världens finaste David



 Mamma o pappa
Magnus o carro 
 
Sist men inte minst min egna lilla godbit <3



 
Ååå tycker vi ska göra söndagar till en tradition att träffas o äta lunch el middag =).
Nu ska jag försöka sova lite med Hampus.
Är ju operation av våran skatt i morgon så måste passa på att vila nu för i morgon är man väl spänd som en pinne hela dagen.
Så Uppsala och avd 95b(kirurg) snart kommer vi igen!
Trevlig söndag på er!
 
 


1 kommentar:

  1. Åh vad jag önskar er alla tre lycka till,mest till Hampus han har ju varit en kämpe hela sitt liv.Hoppas att operationen går bra. Jag skickar alla styrkekramar som finns till er.Lycka lycka till. Ni kommer att vara i mina tankar imorgon.Kramizzzzar faster Lena

    SvaraRadera