söndag 7 oktober 2012

Å nej vad hände?

Ååå jag har hållt mig hemma i princip hela helgen då min lilla skrutt verkar haft ont i magen o skrikit extremt mycket o då menar jag massor.
 
När vi varit o handlat bröd o lite mat har han skrikit från vi lämnat hemmet tills vi kommit hem o några timmar till.
 
Människor glor o vänder sig om och man ser hur dem tänker att vad är et för jävla morsa som inte tar upp ungen när den gallskriker.....
För jag har redan testat det i 2h o det hjälper inte...
Hade här om dagen lust o gå fram till en dam som glodde o vände sig om ett x antal g i affären o fråga vad hon hade för problem?
 
 
Som mamma kännar man sig sämst för vad jag än gör hjälper det inte.
Matar,gosar,hjälper o bajsar,vaggar,pratar,gett alvedon osv osv..
 
 
Idag har det dock varit minst gråt av alla dagar så det är skönt =).
 
Vet inte om det är för pappa D har åkt för han började gråta då den em i torsdags o sen har det vartit många timmars gråt.
 
Men eftersom jag varit hemma så har jag börjat kolla på yttligare en serie som jag egentligen inte tycker är skit bra men ändå fastnat för..Drygt,haha!
Har alldeles för många serier jag följer nu.
 
Nu var det True blood som jag sett 5 sesonger av.
 
Idag har jag varit på kina med min mamma o pappa o lill godingen.
Hampus va så duktig o var glad hela besöket,tills vi skulle gå då vart det lite hysteriskt skrik.
Nu blir det bästa solsidan,te o macka!
 
 


1 kommentar:

  1. Bara du vet om att du gjort det bästa du kan för Hampus, så kan du faktiskt skita i alla som tycker och tänker. Deras åsikter är inte väsentliga. Och det är mycket bättre att Hampus har en mamma som inte känner sig ännu mer stressad än vad du förmodligen redan blir av att han inte mår bra! Så upp med huvudet och känn dig stolt, för du och din son vet att du kämpar!
    Kram.

    SvaraRadera