söndag 28 oktober 2012

Full rulle!

Har hållt igång precis hela dagen i dag med allt från shopping till kolla bilar,haft besök o nu kvälls mys.

Förlåt min goa vän Sandra för jag ej ringde upp igår...
Jag glömde bort i all kaos.

Va på erikslund o skulle shoppa då jag inser att mitt visa kort visst inte var med =(..
Nada shopping alltså.(sög ju fett)


Hampus skrek i typ 2h i sträck o jag var mottligt nöjd när Daniel kom och hämtade oss.
Vi åkte till köping för att kolla på en bil.
(Hampus skek tills han somnade i bilen)
Sen hem o då inser jag att mitt visa kort inte är hemma heller,FAN!
Trött o stressad med en H som skrek så fort han vaknade.

Har verkligen haft  dåligt tålamod nu senaste dagarna då jag ej sover på nätterna o dagarna går åt att försöka trösta H som gråter o gråter.
Så fort det blir tyst så bara njuter jag.. Daniel får inte ens prata för jag vill bara ha TYST.

Ner på stan o kollar på bion och matstället där jag vet jag betalade igår... Nej inget kort.
Köpte iaf 2t mössor åt H på polarn o pyret(rea)

Så hem och spärra kortet.
Kl är nu ca 17.00 och Thomas o Madde meddelar att  dem o deras lilla william är på väg hit och fika.
Så vid kl 20-21 någon gång åkte dem hem o jag va så trött då jag satte mig i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar