lördag 6 oktober 2012

5 månader!

Så fort tiden går.
Idag blir lill prinsen hela 5 månader men ser ut som en nyfödd  då han är ca 53cm lång o väger mellan 4,6-5kg
Prins Hampus <3
 
 
 
 
Den här fem månaderna har varit bland dem bästa o jobbigaste i mitt liv.
Så otroligt många tårar och sömnlösa nätter men så enormt mycket lycka och galet mycket kärlek.
Att få barn är verkligen livets under o den bästa gåvan man kan tänka sig.
Det är även förbannat jobbigt i bland.
 
 
Men att få vara mamma till dig mitt älskade lilla barn är en dröm jag haft så länge jag kan minnas.
Som jag sagt tidigare kommer jag göra allt jag kan o lite till för du ska få ett underbart liv med massa lycka o glädje.
Du är min dröm som blev verklighet <3.
Tack min tsörsta skatt någonsin.
Älskade dig innan du kom, nu och föralltid.
Över trött o ledsen men finaste <3

 
Ååå hoppas jag minst har 50år till med dig i mitt liv
<3


2 kommentarer:

  1. Nemen så underbar!!!!Nu väger han som Eminas födelse vikt;)

    SvaraRadera
  2. Men åh så fin han är<3 tänk om vi kunde ses snart! Jag har börjat jobba, men har endel tidiga dagar. Jag har ju inte fått gosa med sötaste hampus, nu är jag frisk:-) kram

    SvaraRadera