torsdag 18 oktober 2012

Tiden!

Dagarna flyter samman o jag känner att jag hinner inget alls.
Vad händer med tiden?
Att vara mamma ledig har gjort mig latare,haha!
 
Vill göra så mycket men Hampus har ju haft det lite tufft med sin mage o nu med opertioner så vågar jag inte träffa mina vänner med barn o vågar inte gå till jobbet o hälsa på.
Vill absolut inte han ska bli sjuk nu.
Helst vill jag inte ta med han till stan heller då folk går och  hostar, nyser osv.
Baksidan med dett är att jag blir extremt mycket tröttare o man är och små äter hela tiden =(..
 
Så för tillfället blir det mycket vara hemma o mysa.
Haft besök nästan varje dag av någon så det är kul och väldigt bra för då måste man upp ur sängen.
Bror,carro,Pernilla,Anders o Lollo,Mamma och Pappa osv.
 
Sen har jag börjat se yttligare en serie!!!!!!!!
Vet inte ens hur många man kan följa samtidigt men..jag verkar kolla på alla som finns,haha!
Arrow heter den o den verkar helt okey
 
Ska faktiskt ta o passa på o duscha nu medans mina små prinsar sover.
Trevlig Torsdag!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar