tisdag 23 oktober 2012

Fitt dag!

Har en huvudvärk från helvetet o är helt enormt ledsen men vet inte varför.
Gråtit o känner jag skiter i allt i dag.
Hampus verkar känna på sig hur jag mår och är skrikig.
Orkar fan inte med han i dag....
Men man har ju inget val.
 
När man väl börjat tänka dåliga tankar så kommer ju bara flera o flera.
Varför är det så svårt o vända o tänka positivt när man väl börjat tänka negativt?
 
 
Sitter o funderar på mitt jobb o att som det ser ut nu kan jag inte jobba där med mina tider.
Har på 5v 7st  el 8st 25h pass o sen bara kvällar 8-20.00 el 11.00-20.00.
När ska jg hinna se mitt barn o hur ska jag göra när daniel är i norge ha han på dygnet runt dagis där han då kommer få vara minst 27h åt gången???
 ALDRIG i mitt liv.
 
 
Är hellre arbetslös o lever på vatten o bröd än lämna han så länge på ett dagis.
 
Usch nej idag är fan en tisdag det känns i hela mig.. om djävulen fanns o hade en dag skulle det garanterat vara dem här förbannade skit TISDAGARN!
 
Nu ska jag försöka göra kvällen bra genom att tänka posetivt o njuta av min skrikiga son.
 
Dagen plus är att vi fått ny operationstid o det är nu på måndag så på söndags åker vi upp till akademiska igen o förhoppningsvis sista gången.
 
Daniel ska även få läkar hjälp av en duktig läkare för sina onda armar.
 
Så mina killar har iaf en bra dag tur är väl det.
 
 
 


1 kommentar:

  1. Jag håller med dig helt och hållet i dag är en skittisdag.Jag är oxå ledsen för en av mina bästa vänner avled igår. Det har sjunkit in idag.Jag önskar er lycka till med Hampus operation.Hoppas att han efter den inte behöver att ont. Kramizzzzar Faster Lena

    SvaraRadera