tisdag 9 oktober 2012

Semester!

Ååå känns som både jag o Daniel skulle behöva någon v semester.
Längtar efter att få ha mina killar för mig själv i någon v utan renovering o massa måsten.
 
 
Resorna nu är ju inte billa heller tyvärr =(.
Håller koll lite hela tiden efter billiga resor då jag verkligen vet att vi behöver familje tid o bara få fokusera på oss o lilla godingen.
Slippa stressen o bara njuta av varandra.
 
Jag älskar mina pojkar o vill så gärna bara få mysa o rå om dem.
 
Kan man tänka att ja men hur svårt kan det vara? Bara göra det nu oxå.
Ja det är svårt för här hemma har vi en övervåning som är byggnads plats o man känner stressen som växer o behovet av att få det klart helst nyss.
Går liksom inte o koppla bort när vi är hemma.
Så jag fortsätter att drömma mig iväg =).
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar