tisdag 16 oktober 2012

Att bryr sig el snoka?

 
Ibland får jag känslan att vissa bara vill snoka.
Hör bara av sig när det är något dem är intresserade av att veta...

Fall jag inte svara på facebook el sms dem skickar så vänder dem sig till personer dem vet står mig nära o hör vad som hänt.

Känner jag har inte tid o ha personen som endast ska bry sig så fort det är "något som hänt" i mitt liv.
Utan såna som finns där i vardagen o min glädje oxå.

Att undra vad som hänt när någon verkar låg o deppig är inte svårt,men att finnas där i glädjen o framgång är det svåra o det sanna,ärliga.

Att skicka ett sms o fråga vad som hänt med hampus tex o sen när dem fått veta så hör dem inte av sig mera?????
Tycker det säger allt el?

Människor verkar vilja veta tråkiga saker om andra så dem kan snacka vidare, för har man lyckats med något då är det fan inte en jävel som pratar om det.

Till er som ringt ,messat o verkligen brytt hoppas jag inte tar åt er av detta.

Ja människor är människor o att man vill ha nägot att prata om kommer vi aldrig komma ifrån så bara gilla läget =),haha!

Dock har jag bestämt mig för att försöka sluta bry mig om dem som uppenbarlig tar energi från mig istället för ger.
Du mitt <3 ger o mera än jag någonsin kunnat drömma om!
Godingen
 
Nu ska jag  mysa med min finaste prins H som även är mannen i mitt liv.


 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hur charmig kommer inte han bli???? Puss

    SvaraRadera
  2. Söt han är i rosa som vi shoppade i turkiet :) han klär i allt gullungen <3
    Kram sandra

    SvaraRadera