fredag 12 oktober 2012

Är jag onormal?

Är jag den ända som kan störa mig på alla "lyckliga" när man mår skit själv?
Missförstå mig rätt jag vill ju alla ska må bra o vara lyckliga,glada osv men orka se det när man mår piss själv.
Jag kanske är onormal jag vet inte men kan erkänna att det sticker lite i mina ögon o se alla som verkar ha det så jävla bra,haha!
I vanliga fall när jag mår bra njuter jag ju med alla som mår bra men inte nu.
 
Jag är kanske bitter jag vet inte men orka kämpa hela tiden.
Kan inte något bara få flyta på så jag kan njuta av allt jag har.
 
Jag vet jag är lyckligt lottad men jag känner inte av det just nu tyvärr o jag försöker göra allt för o må bättre.
 
 
Ibland suger livet helt enkelt.
Det posetiva är ju när man mår bra sen då mår man ju som en gud =),hehe!
 
Ikväll blir det mysa med mina killar o det är ju det bästa jag har så <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar