lördag 18 augusti 2012

Tappar mitt hår!!!!!!!!!!!!!!!

PANIK!
Efter Hampus kom har jag utan att överdriva tappat halva mitt hår.. är så tunt att jag knapt kan ha det i en tofs.
Måste rufsa det annars ser det helt skumt ut.
Att ha utsläppt är ju uteslutet då det endast är små smala stripor =(

Någon som har förslag på vad man kan göra? snart blir det att köpa en peruk för har inte många strån kvar =(.
Att tappa håret är verkligen jobbigt o gör att man helst inte vill gå ut för man ser ju helt sjuk ut.
Så nu blir det TOK tupera innan tjejfesten för annars går jag inte utanför dörren.
Kram


5 kommentarer:

  1. Det tar cirka sex månader för håret att bli som det en gång varit igen. Så länge är det bara att ta väl hand om det genom att vara försiktig med produkter och så, så det inte slits i onödan just nu. En tråkig, men väl värd konsekvens när man blir förälder.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Om du har möjlighet, unna dig förlängning! kram.

    SvaraRadera
  3. Ricinolja ska vara riktigt bra har jag hört! Kramar <3

    SvaraRadera
  4. Massera hårbotten när du duschar, låt de själv torka och borsta när håret är tort. Köp en vanlig olja som du har i håret också.

    Kérastase

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns de nått som heter också som ska va jätte bra :)

      Radera