fredag 17 augusti 2012

Dagarna som gått!

Jaha vad har vi gjort dessa dagar som passerat sen sist jag skrev...
Varit på ett av min jobb Tallbacken o hälsat på lite =)


Även träffat Malin en dag o vi var på stan o luncha o kollade runt lite, träffade då även bror,carro o lilla david =).

Jag har haft lönesamtal/utvecklings samtal.

Varit hemma hos Linda,Garn o lilla Hugo med Lollo,Emma, Nadja och Daniel.
Hampus <3 Hugo
Hur söta får man bli??? hihi

Har även varit ut till erikslunds shopping med mina älsklinga o kollat lite.
Daniel köpte 2st tröjor =).
Jag fick en kavaj
Sen har vi mätit o vägt stora killen på bvc oxå =)
Hela 3210g väger han o hela 47cm lång.
Min älskade lilla pojke har växt på sig rejält <3.

Ikväll blir det det bara hemma mys med mina killar o film.
Även denna skål står bredvid mig o väntar på att slukas

Trevlig helg på er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar