lördag 25 augusti 2012

Mysigaste H!

Hampus är egentligen inte ett skrikit barn utan är egentligen ett väldigt snällt barn.
Han skriker när han har ont (vilket han har väldigt ofta) el om han är hungrig el vill bajsa o inte kan.
 
Men vissa dagar är han ju världens snällaste o mysigaste barn.
Som i dag <3.
Säger inte mycket o ligger nöjt i sitt babygym el hos sin mamma.
 
Man kan verkligen inte få nog av sina barn.
Kan titta o titta o tröttnar aldrig.
Han är så söt o så otroligt mysig.
Fylls av lycka o kärlek o jag vet jag har så tur som har just min Hampus.
Han är pusselbiten som saknades o allt har fått en ny mening.
 
Jag har alltid älskat barn o har så länge jag kan minnas velat haft barn.
Idag är jag tacksam jag väntat o så glad jag fått den här chansen.
 
Min lycka är du Hampus <3
Min mening med livet

Min stolthet
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar