onsdag 1 augusti 2012

Shopping begär!

Idag kom lite kläder hem från Nelly som Daniel har beställt till lilla älsklingen.
Ååå gissa om mitt shopping begär slår volter nu..
Här är det som kom på posten:






 Vill med handla MASSA kläder till honom.
Men har inte pengar till det just nu o han har ju mycket kläder redan men men..
Ååå något kanske jag kan få handla till honom om jag hittar billigt =).
Haha ja jag vet jag har problem men jag ÄLSKAR ju o få handla.
Här är iaf 2st outfits som jag köpte tidigare o glömt lägga upp.
Tänkte kanske han får ha något på pappas 60års kalas

Daniels shopping kostade nästan1600kr  min 280kr.
Pappa D har lite bättre ekonomi o kan köpa märkes kläder hihi!
Nu ska jag äta lite medans lill prinsen sover.
Kram
 

1 kommentar:

  1. Jätte fina kläder, nu är kanske shopping begäret lindtar för IDAG iaf ;) kram sandra

    SvaraRadera